annandag påsk

fy helvete! idag var de afro med alla 3 instruktörerna jävla roligt alltså, måste verkligen bli oftare, men jag har nog aldrig svettats så mycket på afron! såå jobbigt men såå kul!! underbart.

har jobbat hela påsken, pengar pengar pengar! men hann ändå med en liten utgång i lördags med carolin och company :) vi klarade av 3 förfester och sen dansade vi på otten! hade riktigt skoj men knät är lite upprivet ;) men ääh sånt händer, skyller på vägen!

nu blir de jobb och träning hela veckan men får långhelg iaf fredag till söndag, de är jag värd som har jobbat hela påsken!

 

 

 

glömde bort att kameran låg i jackan så blev dessvärre bara dom här 3 bilderna :( men sandri tog några bilder vet jag, som tur är fick hon inte med mitt fall ordentligt ;););)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0