time

jobbade över till 22.00 igår, behövdes folk och jag är inte den som säger nej till pengar, är ändå relativt lugnt de sista timmarna, så satt på mejl sista timmen. vi ligger lite efter där, folk är ju så snabba på sina mejl.

så de blev sängen direkt när jag kom hem, björn var bäst och skjussade hem mig så jag slapp sitta och vänta på bussen som inte gick förän 22.30.. skönt! ska få skjuss till jobbet idag också eftersom vi börjar nästan samtidigt :) lyx!

fick schemat för oktober igår, de är snart oktober?! herregud så fort de går. har knappt vant mig att de är september än och då kommer oktoberschemat bara sådär.. jag längtar ju framåt i tiden eftersom jag vill utomlands snart till värme, bad och härligheter men jag vill ändå hinna med och fatta vad det är för månad innan nästa typ är här.

jaja nu ska jag klä på mig och sådär för att åka till jobbet snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0