day off



skönt med en ledig dag bara njuta av morgonen och inte stressa iväg någonstans :) nu ska jag en sväng på stan med josefin och åsa har några saker som jag vill inhandla så får se om jag hittar det.

mardröm inatt :( har sovit med halllampa och sovrumslampa tända. blä, kändes verkligt vaknade och de såg ut som de stod en tjej vid sängen med hatt jag skrek och ringde holger när jag vågade efter en kvart eller så :( var säkert en dröm men de jag har så jävla för mig att jag tittade på riktigt verkligen försökte titta så skrek jag och poff borta... skumt var det. skönt att han kommer hem idag så jag slipper sova sjäv hade inte vågat det!

nä nu måste jag skynda mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0