la la land

Jag var på jobbet hela dagen, yes! jag orkade, skönt, vill verkligen inte vara bort vill ha the money.. fick sitta på mejl sista timmen vilket gjorde att sista timmen flöt på bra :)
så nu ska jag däcka i soffan en stund och förmodligen gå på afron. jag vet jag inte är hundra i kroppen men fick ju inte köra de förra veckan pga jobb så jag kommer förmodligen gå och blir de för tungt ja då avbryter jag.

På fredag ska jag förnya mitt pass :) hoho. är ogiltigt nu eftersom de är ett halvår kvar till april så blir och skaffa nytt så man kan ta sig en sväng utomlands snart ;) åhhhh vad jag längtar :)


Kommentarer
Postat av: Bella

Det var idag vi skulle pratat men det blev inget, så vi tar det i helgen tror jag :) jag ska fixa nytt pass nästa vecka. hatar att ta sånna kort :P

2009-10-21 @ 19:32:39
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0