morgontrött

jag fattar inte att de kan vara så jobbigt att börjar klockan 8 på morgonen har gjort de hela veckan och känner att jag verkligen inte är van vid det, brukar börja tidigast 11 nu för tiden så sitter och halvsover på jobbet. kommer ju inte riktigt igång heller eftersom de är rätt dött i telefonen. skönt men segt!

imorgon efter jobbet vid 17.20 börjar vår långa resa mot curacao :) eller aa vi åker till stockholm då för att sova över på ibis för att sedan ta flyget lördagmorgon 6.20 :) får ju lite sovmorgon om man sover i stockholm. hah sovmorgon kanske är fel ord men aa ni fattar. föresten fattar jag inte att vi åker snart!!

nu ska jag strax gå och möta sandri för att växla pengar och så och säga hejdå :( ses inte förän i februari igen, blä! väldigt tråkigt måste jag säga bara för att hon ska till thailand och ha de bra! så när vi ska prata skype när jag också är borta så är det ju bara 12 timmars skillnad mellan oss ;)



bejbi och jag :) och pelle såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0