magaluf reunion

Så var denna helg över och jag är mycket nöjd ska ni veta!
ni kommer inte förstå så mycket men de är en resume för att jag ska kunna sitta och kika på den och bara skratta :) Längtar fan tillbaka till vissa stunder skitmycket, ååh jag är så nödjd med helgen :D
  • typ om jag skulle säga nämen tjaa johan och sätta mig i knät och verkligen tro att jag känner dig om du satt där på en parkbänk!
  • varannat rum hade fasen en stereo, dunkadunka på hög nivå!
  • på toan träffade vi en brud från stockholm som var "lite finare än alla andra", hade aldrig provat öl för hon var ju som sagt för fin för detta. Hon hade inga vänner verka de som, vi tog hennes dricka, hon trodde vi kom från norrland när vi sa att vi var från norrköping och då sa jag som så att om du vill att jag ska vara från norrland ja då är jag de!
  • folk som glömmer mitt namn, då får du faktiskt skylla dig själv.
  • tant i riga som stog och dansade på gatan, 60+ var hon minst med röd hatt. hennes dans betod av en sväng med ena och andra armen och därefter snurra runt ett varv, självklart var vi tvungna att dansa också så vi körde lite krokdans där.
  • Koppen, haha kul och kallas koppen känner jag. när jag ville gå hem nä då skulle vi gå med koppen och shoppa, kändes väl okej med tanke på namnet ;)
  • haha bamse skulle dela ut lite tidningar åt dom i riga (vi hade fått gratistidningar i ett köpcenter) så går han fram till ett gäng tjuriga männikor och bara: welcome to Riga! gubben snäser tillbaka argt: we are already in Riga! bah men förlåt då! spela med liksom!
  • Ingen som bor i Riga ler och alla har fula kläder...
  • Stod i kön till donken och en ful unge står i princip på mig i kön spelade ingen roll hur mycket jag flyttade mig näähädå då var han efter och stod och flåsa mig i nacken. OM jag var irriterad då!
  • Har du varit i Magaluf? JA MEN SJÄLVKLART! (a)
  • Fina bruden"Jag har storlek 34 och de är jättesvårt att hitta i affärer. Jag: Aa fast jag tycker dina fötter ser större ut? Annan tjej: ÅÅHHH jobbar du också i skoaffär? Jag: självklart! Hon: vilken? :D:D Jag: Din sko. Hon: cooolt jag meeed!" döglad verkligen. Liksom vill du att jag ska jobba i skoaffär så gör jag de..
  • Massa dans på stora dansgolvet med härliga människor!
  • Hyttarrest kunde man ju tydligen få, 1 timme fick en kille som vi umgicks lite med, hah så larvigt med 1 timma och föresten så satt vi ju där och festa iaf så spela rulle. Joni fick från typ 2 till 0800 som vakten sa. fast höll han de? nae.
  • Skickade runt en flaska bacardi razz ett gäng i en hytt, haha jag drack typ bara en klunk medans vissa drack typ 50 :P
  • Champagne i ögat, fan vad de sved! OCH håret!
  • "bajs" i sängen. Någon hade satt sig på en after eight och aa på vita lakan så kan ni ju förstå hur de ser ut.
  • Norska/Danska partylåten som jag tyckte spelades överallt så tillslut var jag fast!
  • Jakten på den försvunna halsduken som hittade i koppen och bamses rum och jaaa om jag säger såhär stackars halsduk som fick vara med koppen och en brud i sängen, blä! tur att de var sandras och inte min..
  • Vila på våning 9s golv, skönt med heltäckningsmatta.
  • Folk som inte låter en gå förbi om man inte tar en liten svängom med dom.
  • Äckelkillen som kom in i vår hytt med hans kompisar som var dom normala. äcklet levde på lustgas?! och var almänt äckligt ville se rumpan och sa bara massa snusk fick fan våldtäckskänslor när han höll på, liksom gå från vår hytt! men han hajja sen..
  • Nyduschad och så sitter hela killgänget i hytten när man ska gå ut, kändes härligt eller inte.. men dom gav mig ju kläderna skapligt snabbt iaf.
  • Ps partyarm som jag inte kunde sluta skratta åt när jag såg honom göra den. hah såg så kul ut.
  • Sandra som inte ens gick och la sig, partypinlgan till max!
  • Chris olika gångsätt på vägen tillbaka till båten, haha såg sjukt kul ut! Skön människa.
  • Gubbe i rullstol följde efter oss i Riga och ville dela ut något blad, han ville inte ge sig utan skulle promt ge den till sandra. då blir reaktionen såhär: I CAN´T READ! hahah.
  • Roliga fester i olika hytter!
  • Äckliga vinet som jag bara ville spy av när vi drack, men har någon köpt en flaska och ger bort så är de ju bara att dricka och vara glad!
  • Alla roliga människor :D träffade massa underbara/roliga/härliga människor verkligen :)
Det är de jag kommer på just nu, tror att de finns massa meer men orkar inte tänka mera just nu. Ett leende på mina läppar finns från helgen iaf :) tack alla som bidrog!

Norska/Danska partylåten! har så svårt att veta vilket de är :P



You got to show me love! också kryssningen :)



Har du hört riverside motherfucker? tu tu tu tu tu! osv. ... hah.






Nästan så att jag blir partysugen igen ;) glömde kameran hemma! kom på de på bussen och blev lite ledsen men blev några mobilbilder iaf, inga värst roliga men ändå :)



ena dagens outfits :)







Tanten i Riga som dansade så vackert!





my love <3 tack för en jävligt rolig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0