curacao

nu sitter jag här i vardagsrummet hemma hos tommy och uffe och glassar medans dom andra styr i trådgården :P vet inte vad jag ska göra där så får se om de ber mig om något.

iaf nu är jag framme vi kom igår vid klockan 3 lokal tid alltså och allt gick jättebra flöt på och bagaget kom hela vägen fram :) blev lite segt på det långa flyget men vi kom fram tillslut. när vi kom hem hit blev vi mötta av 5 överlyckliga hundar :D ååh så himla skoj att träffa dom igen <3 kärlek åt dom alltså!

eftermiddagen och kvällen bestod av prat om allt och en god middag och massa bus med hundarna :) har redan sett en jättestor ödla och fina fåglar, finns även småödlor lite överallt som springer omkring. Har sovit jätteskönt i den jättestora sängen tillsammans med holger, luffsen och ralla :) mys! benji joinade en stund också, fast han tycker bättre om att ligga under sängen. '

jaja nu vet ni att jag lever iaf, lägger nog upp lite bilder snart :)

pusspåer där hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0