underbara dag



vilken bra dag jag har känner jag :D ååh ska verkligen inte klaga :D hoho!

  • först var mamma, malin och liea här och åt rabarber paj:)
  • jag har fick reda på att jag fått JOBB :D åh kan inte smälta det!
  • jag har ätit sallad från paus, mums!
  • och sist men inte minst kramat om marcus efter nästan ett helt år utan att träffat honom :) så himla skoj och se honom igen!

nästan ett år sen, på stadiumfesten! de var skooj :D


nu ska jag se vänner, sen kanske jag ger mig ut på en springrunda?! solen tittar ju faktiskt fram nu :)

ååh idag mår jag bra!
PUSS.

Kommentarer
Postat av: Emelie

åh grattis gumman! :D vad är det för jobb du har fått då?

2009-05-06 @ 17:02:07
URL: http://pancaakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0