snart dags

nu har 2 veckors utbildning gått och på måndag är de dags! känner mig inte hundra säker på allt men efter några samtal lossnar de nog :P (hoppas jag !) :P tycker om gruppen mer och mer för varje dag och den "gamla gruppen" verkar också bra och sådär :P wish me luck säger jag bara!

idag fick jag tripp trapp trull av holger så att säga :) hoho! så glad för dom! vi var även lite lata så vi åt på napoli idag sen åkte han till henka och jag gick hem. även gårdagen var lugnt somnade tidigt i soffan sen vaknade jag vid 10 försökte bli lite pigg men nähädå så vid 11 så var de sängen och jag som gällde.



idag vill jag bli blond! saknar det mkt ibland. egentligen vill jag inte bli helt blond igen vill vara något mitt imellan typ mellan- ljusbrun med blir blont i kanske? åååh så svårt när man inte kan bestämma sig.......

oh happy days säger jag just nu iaf, ska inte klaga på mycket :)

puss och hej.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt att jobbet känns bra :) Det är alltid nervöst i början men det släpper snabbare än man tror ju. Du är lika fin i blond som brunette. ^^ Jag säger som mamma brukar säga; "du skulle vara lika söt i en badmössa!" :D

2009-06-02 @ 18:27:32
URL: http://pancaakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0