helt slut

huh! är nyduschad efter en härlig springrunda och mage/armar/rygg träning efteråt. skönt är de! rensa tankarna när man springer och svettas och känna att man lever när man kör resten ;) somnar gott efter sånt här iaf och de är ju bra eftersom jag ska sova själv inatt.

i lördags var de ju lite fest. vi kom dit och grillade som var jättegott och så jäkla hungrig var jag ju också :P sen blev de dricka ölspelet, 15 som vissa var lite sega på ;P och annat skoj. hade skoj och kände ingen bakfylla dagen efter, skönt ded eftersom de var dop då :P som föresten var fint!


några bilder från lördagen:


jag innan jag satte mig på bussen.


satt ute och åt :)


sampi, cicci och carolin finisar :)


3 av killarna, järpe?, persson och jocke.


c,c och jag.


bäll och jag lånade persson brills. snyggit :D


och såhär snygg blev jag ;D

sådär! nu börjar strax ballar av stål, så ska gosa ner mig i soffan och hoppas på att få ett gott skratt!
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0