löradagsfest

lördagen i bilder, förfest hos mia och sen palace :) bra kväll men slutade lite snurrigt och sådär för mig..


hemma.


holger skulle ta en bild gick inte så bra :P


jag och bäll precis innan vi skulle gå :)


B och L ;)


cääccc :D


jennica och karin vare va? :)


carolin, lina och kudden :)


vi snurrade flaskan :)


lina fick ha bollar under läppen :P


carolin klunkade!


sen blev de några egobilder med c som vanligt :P


e och c


seriösa


och igen lägger inte ut alla på oss för de var så många hah ;D


me me me ;D


sötis carolin :)


glada cicci och bäll :)


sampan och jag :)


fina lina :)


sista bilden, mörk, men fin ändå på carolin och lina precis innan vi gick till palace :)

så, de var bilderna de ;) nu ska jag hoppa in i duschen, blev inte pappa för han fick åka hem idag weeej :D
puss.

Kommentarer
Postat av: C

Åhh, massa bilder! KUL! :D Snyggisar är vi och riktigt roligt var det! Hoppas du också hade det, tills du gick hem.. :( puuuss<3

2009-03-09 @ 15:21:00
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: Emelie

Kul med mycket bilder! :D Ditt hår ser alltid så glansigt och fint ut ^^ Lyckos..

Ja jag hoppas med det blir Norrköping snart, pratade precis med mamsen i telefon och det känns ju lite alltså. :/ Men så fort jag har kosing så! :)

2009-03-10 @ 23:23:17
URL: http://pancaakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0