pappa

idag går alla mina tankar till min pappa, som opereras idag :( bort med påsen som han haft sen han akut åkte in på sjukhuset sist och fick operera dit den och sådär. även fast de inte är något allvarligt känns de lite tungt att pappa ska sövas ner och bli "grävd" i.. han lades in igår och idag någongång blir operationen. så idag tänker jag på honom och på lördag ska jag hälsa på pappsen <3


<3

nu väntar jag på att mamma ska komma så vi kan åka till malin, ska bara sätta på lite mascara sen är jag klar :)

puss.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas allt gick bra med pappsen! Men det gjorde det säkert :)



Det går bara fint här i Norge, trivs jättebra. Har bara blivit dåligt med sverigetripper men kommer bli bättre sen när jag kommit igång med jobbet ordentligt och så. Inga planer på att flytta tillbaka så som det ser ut nu med jobb och allt.. Sen tycker jag Oslo är en helt underbar stad med sköna människor så det känns toppen. Hade blivit lite trött på Norrköping där också, men nu saknar jag min hemstad såklart. :) Men mest familj och vännerna då. Hoppas du får en fin helg! Kramis

2009-03-06 @ 11:48:52
URL: http://pancaakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0