nytt

jobbjobbjobb är de väl mest i min hjärna just nu.. kan de inte vända snart? har två jag ska söka nu, två är ju bättre än noll iaf.

igår var en bra dag iaf, fina saker och kinamat :) har bara ätit gott i helgen, taco, pepparbiff och potatisgratäng och så kina då :) åååh, men idag blir de väl något som ligger i frysen, men de duger ju de med.


med stängd hylla/låda.


öppen hylla/låda.

nästa mål är väl en 160 säng och så en sängstomme eller vad de heter :) men de kommer nog ta ett bra tag, prioriterar andra saker.

puss.

Kommentarer
Postat av: Emelie

håller tummarna för att du får ett jobb snart! :) det verkar som allt är bra annars iallafall ^^ du bor i ljura ser jag, min gamla skola på bild ett inlägg över. :) kramis

2009-03-02 @ 20:46:28
URL: http://pancaakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0