kämpigt


jag<3dammsugaren ;)

puh! duktig har jag varit!
blev dock ingen skurning får ta de imorgon eller fredag istället. tog ju så lång tid med alla papper och sånt plus att jag flyttade byrån i sovrummet och sådär så runt 5-6 så kände jag att nä nu orkar jag inte mera..

har ätit min pajbit nu också mums :) fast de var så liten bit så blev inte riktigt mätt så blir kanske lite yougurt till kvällsmat också.. är egentligen godissugen men nej! plus att jag inte orkar gå till ica ;)

imorgon tror jag faktiskt jag ska ge mig ut på en promenix, men de får bli på efermiddagen isf för mamma kommer en sväng till stan och då ska vi till syster och dricka kaffe/lättdryck ;P mys!

nu tror jag de blir ett the city avsnitt för mig :)
pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0