friday

fredag idag juuu. helg! vilket alltid brukar innebära att bästa H kommer hem, men icke denna vecka.. näpp mellan söndag och onsdag blir de förmodligen tisdag som de ser ut nu.. men jag står ut!

igår och idag har jag varit på lite möten. de igår var bara förvirrande och de idag var lite mer klart så vi kör väl på de då.. skönt ändå att jag har haft något att gå upp till 2 mornar irad..

annars har de nog inte hänt så mkt faktiskt, tror jag inte? vet inte varför men även fast jag inte har haft mkt alls att göra har de ändå gått rätt fort tills idag, skönt, för på något sätt känner jag mig gladare idag. men de är väl för att de är fredag kanske. en glad fredagskänsla liksom. lite mer rörelse ute på kvällen och sådär. :)

dagens stor fundering. MAT? hmm...


skulle kolla knuten på mitt huvud. hoho

ha en mysig fredagskväll!
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0