dunkadunka

fredag :) wohoo! och holger kommer vid 4, först skulle han komma sent men poff så blev de 4 :) <3 så ikväll blir de mys med mat tillsammans hoho :)

hittade min gamla mp3 i låda idag så lyssnar på den, gammal bussmusik man lyssnade på när man åkte till skolan och sådär skoj, lite minnen :)

just nu väntar jag på att ingrid ska ringa mig, ska nämligen följa med och hälsa på pappa, operationen gick bra och sådär men idag när han skulle på toan fick han en blödning så dom fick göra något med honom vet inte vad men iaf så ligger han på uppvaket igen, så nu känner jag verkligen att jag vill träffa honom idag! hoppas han får åka till sin avdelning snart så vi får åka dit. lilla pappa <3


känner mig ändå lite fredagsglad sådär :)

nu kom en dunkadunka låt och jag höjer volymen! nanananana!
hörs!
puss.

Kommentarer
Postat av: C

Jättesöt bild! När kommer våra bilder ? :D haha det blev ju ett par st.. ;) Tänker på pappsi! :/

2009-03-09 @ 10:31:29
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0