underbart

äntligen var 3 långa arbetsdagar över och imorgon kör vi 8-13 sen är de klart för veckan, så himla underbart att dom prickat in en vecka med perfekta vädret :) så imorgon blir de jobb, kanske lite shopping (eftersom lönen kommeer!!!!!!!!), sola, frissan och tvättstugan ;) hade ju hoppas på att mitt hjärta skulle komma hem imorgon också men just nu ser de inte ut som de, tråk då.

ska ju ljusa upp mitt hår imorgon till någon ljusbrun/beige/blond/blablabla.. hah vet inte riktigt ännu får ta en diskussion med frissan och se vad vi kommer fram till, är jag nöjd kanske jag slänger ut en bild här :)

nä nu blir de macka sen ska jag nog kura ner mig i sängen och somna till tvn, har jag sagt att vi har en i sovrummet nu också? lyx va :P

ses i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0