sånt som måste göras

så nu har jag betalat 511 räkningar och poff så var lite av lönen borta. men men måste ju göras för att saker och ting ska fungera ;) skönt att man gör de när man får lönen istället för innan lönen då kanske man skulle ha svårt att hålla i de pengarna :P

ska inte klaga på vädret så jävla härligt är de :D har stekt i helgen, gått på stan en kortis orka inte mer, ätit på bryggan i söderköping alltså göta salonger så underbart och sitta på bryggan i kvällssolen och äta god mat :) missade dock brännbollen då med gn och alla anrda! ångrar de lite hörde ju att de var skoj och mkt party efteråt ;) men de tar jag igen nästa gång vettni!!

jobbar 8-13 all week sååå skönt!
ledig fredag sen lite helgsjobb endast 13-18 så de hindrar mig ju inte från lite party i veeejjka de är karnebåten och de måste jag ju allt säga att jag ser fram emot, något som jag nog ser mer fram emot är vis, saknade det förra året såå längtarlängtar!


kvällsmys på gräsamattan med bumbi <3


my new hair ;)

nu ska jag nog ringa bbb och fråga en sak.
hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0