vuxenlivet

måndaaaaaag igen..... blä hade söndagsångest igår ville verkligen inte tillbaka till jobbet och de "verkliga" livet igen, men de var bara och ta hästen vid hornen och pallra sig upp imorse. men när jag väl var där gick ju allt bra och mina kära kollegor får mig ju och skratta som vanligt så :) GNFEST PÅ LÖRDAG! :P hoho. skoj med en grupp som gillar fest ;)

i helgen var de årets kajkalas som jag skippade för jag kände att jag ville sova hemma i helgen eftersom de var några helger sen och umgås med holger men jag hoppas verkligen ni hade så jävla skoj :D

min helg såg väldigt festfri ut de har varit film hemma hos jocke, gått promenad med sandra på 8 km :P, varit på mitt kusinbarns namngivelse hade klackar på mig och jag lovar min mamma var nästan 2 huvuden kortare än mig :P lilla mami <3 SÅG BAKSMÄLLAN på bio med älskade H, hahaha alltså seriöst skratta genom hela filmen typ sååå jävla rolig film! SE DEN! och söndagen bestod mest av städ och tvätt och självklart massa mys :) aa jag ska verkligen inte klaga på min helg, helt och hundra nöjd!



vet ni föresten? jag gör lasagne för första gången i mitt liv, rätt stolt faktiskt med tanke på hur jävla tråkigt de är att laga mat när man är ensam heeeela långa veckorna.. men jag tog mig i kragen nu och så blir de massa matlådor också, woho!

nu hoppas jag veckan går fort så de äntligen är helg igen ;)
pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0