vilken helg de blev ni

   

         

bilder från fredagens utgång :) hem från jobbet in i duschen göra sig iordning och sen förfest hos sandra med maria, adiel, geso och gordon, tror de blev rätt så? rolig förfest med mora träsk, snus och lite för många drinkar :P
vidare till maneza där jag verkligen inte behövde mer egentligen men blev en halv drink där iaf och sedan vidare till otten där de blev lite dans och prat med folk.
blev bjuden på shot kvart i 3, nej tack sa jag men drack ändå 1/4 bläää inte gott då :P fyllekäk på max och sen hem där h hade efterfest men jag sökte upp sängen och somna sött :)

lördag bakis kan man lung säga, sandra ringer och säger att om en halvtimma åker vi till gröna lund. ohshit! upp duscha snabb, käka, torka håret aa ni vet blev knapert så med inte helt torkat hår gick jag till bilen och var seg :P

men jag lovar er att jag har inte skrattat så mkt på år och dagar! vilken underbar dag jag hade :D roliga karuseller, roligaste sällskapet och så såg vi ju kändisar också eftersom sommarkrysset var samtidigt ;) wooooow vaa :P INSANE var asrolig skratta genom hela åket! ÅK DEN om ni ska till grönan :)

kom hem halv 1 på natten och då deckade jag i sängen, tanken var att vi skulle joina GNgänget eftersom vi hade fest men nää jag pallade inte fan så blev sängen, men de var fan skönt :P

bakis kände jag mig på söndagen och jag och h sov oss genom halva dagen och hade mysigt :) <3


suddig bild på sandra, mig, niklas och patrik, men stolt att jag faktiskt åkte fritt fall så tog med mig ett minne hem eftersom jag inte ville åka den egenligen men i did it!

sov gott nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0