en dag avklarad

oj vad jag är röd i ansiktet :P kinderna är illröda.. solade nämligen med bäll förut och lina gick och solade på törnrosa. skönt men jävligt varmt idag! gick en kortis på stan också men ingen var så sugen på att handla något. sen blev de chicken :) min middag idag, inte fy skam man blir ju mätt på de faktiskt.

sen blev de flera timmar med sims faktiskt, tiden går så himla fort när man spelar de så vips så var klockan 9 och jag började kika på vit oleander lr var den hette, nån dramafilm på femman.

imorgon ska jag följa med syster och company en sväng på maxi dom ska handla lite så jag tänkte följa med som sällskap :) alltid trevligt!


har bumbis tröja och mjukisar på mig :P


nu har jag precis pratat med bumbi så nu ska jag gå och somna gott <3

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0