utan vatten

idag har inte jag något vatten :( klockan 9 imorse stängdes de av och de ska komma tillbaka någongång under dagen, jag tycker de har gått rätt långt på dagen nu! man använder ju vatten väldigt mkt fast man inte tänker på de tror jag, man sköljer av disken när man ätit, vatten i toan, tvätta händerna, man behöver vatten när man ska torka av bordet om man spillt osv. finns ju massor.

jag har fyllt badkaret med vatten och så 2 tillbringare med vatten så jag klarar mig ju men ändå man känner sig lite halvt handikappad när de inte rinner direkt ur kranen.. men men hade hoppats på att hinna duscha innan jag ska bara borta vid 5 men de blir nog inte så men duschade ju igår ifall att så de är ju lugnt :P

har inte gjort så mkt idag såg på 90210 avsnitt till klockan 3 typ inatt så är rätt seg men vaknade runt 12 iaf. de är ju så bra serie ska fortsätta titta ikväll om jag orkar :) ligger ju lite efter ni vet..




bjuder på en blondiebild, imorgon är de hela 2 år sen den här festen hos bruno var, de va tider de :)  <3

och vad brun jag ser ut!

nä fix nu.
puss.

Kommentarer
Postat av: Bella

Oj va länge vattnet var borta, när kom det tillbaka? Skulle du träffa Frida kl 5 eller? :)

2009-01-12 @ 21:38:28
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: Bella

Sv. Oj, fan va länge det var borta. Hoppas det är tillbaka nu!

2009-01-13 @ 08:35:16
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: C

Det var tider det där! men ser vi inte väldigt små ut? :D haha söta iaf! ;D

2009-01-13 @ 12:38:43
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0