tråkigt lördagsväder

ååh idag är jag seg, blev väckt vid 11 av h och så ringde johanna pigg och glad som vanligt :D så på måndag kanske de blir lite riva och klipp kanske :D vad tror du om att använda lite sandpapper? :P

gårkvällen var mysig
vi åt den goda tacosen och sen kikade vi på lets dance, dock missade vi ju niklas och isabella när dom dansade eftersom fyran la av :S lite synd men inte hela världen. slutade ju iaf med att blondinbella åkte ut, fast jag tyckte nog kitty men mina favoriter iaf ju fortfarande kvar så jag är nöjd :)

kvällen avslutades med lite gh och jag lovar jag börjar klara medium rätt bra nu ;D lite stolt måste jag ju säga att jag är :)

idag får vi se vad dagen erbjuder
, ska umgås med min pojkvän får se vad vi hittar på för något :) <3 jag är lite sugen på att baka bullar meeeeeen?! njaa vi får se.

hoppas alla mår bra i de tråkiga vädret.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0