tisdag

tjohoo på er.

jag behöver väl inte längre tala om för er att jag inte gjort mkt idag va ;D nävars men idag kom vattnet tillbaka iaf skönt! så nu är jag ren och fin och kan tvätta händerna, diska normalt osv. :) weey!

ska strax gå ner på stan för att kolla en sak åt mami, funderar på att gå förbi solariumet också :) lite värme och sådär skulle ju inte vara helt fel alltså.

gårdagen blev skoj
:) frida mötte upp mig och hemma hos frida höll frida nummer 2 på med maten :) de blev fläskfilé, pomme och b-sås mmmumma :D sen blev de tv-tittande, prat och gh :) mysig kväll kom inte hem förns halv 2 och då kikade jag på lite 90210 igen :P sen var jag jättetrött och somnade.

hos f såg vi föresten lipstick jungle den verkar rätt bra faktiskt lite satc stuk men de hade man ju räknat med men den blir nog att fortsätta kika på  :)

imorgon är de onsdag, en speciell onsdag. jag saknar holger så himla mkt! vill att han ska komma hem nu nu nu! men på söndag då är vi tillsammans igen <3 längtar så jag spricker snart <3



sådär såg jag ut igår och nu ska jag blåsa klart mitt hår.

pusspåer.

Kommentarer
Postat av: Bella

2009-01-13 @ 20:30:57
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: Bella

Du ser jättebrun ut på bilden tycker jag :D God mat & kul med gh!

2009-01-13 @ 20:32:02
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0