stor saknad

ännu en dag då jag nyligen tagit ett härligt bad med massa skum och idag även tända ljus :) skönt och avklopplande!

i fredags blev jag glad när holger kom hem efter 2 nätter borta med jobbet <3 höll mig tätt till honom hela kvällen och natten eftersom klockan 2 dagen efter åkte han till norge, trysil. :( vi kommer inte ses förän nästa söndag, saknar honom grymt mkt redan <3 kommer ju inte kunna prata så mkt heller eftersom han inte är i Sverige ochde blir så himla dyrt dåå... men men jag överlever men det är jobbigt iaf, han är ju jämt borta och jobbar också juuu..

en stund efter h åkt så kom bäll till mig :) vi pratade, gjorde ugnspannkaka som blev god, spelade guitarhero och såg på körslaget en mysig och trevlig kväll blev de :) <3

hade svårt att somna inatt, vet inte varför.. somnade till horton först och när jag stängt av datorn så blev jag pigg, blää men men somnade tillslut :)

idag har de varit lugnt ska snart fixa nudlar som jag inte ätit på hundra år så kan nog bli rätt gott har ju inte ätit de på jättelänge.

 
mys :)

puss.

Kommentarer
Postat av: Bella

mysigt med bad! jag vill också ha ett badkar :( du kommer klara dig utan H för snart ska vi ju på kryssning :D:D<3

2009-01-11 @ 22:19:45
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0