städning på g

huh! är mitt uppe i städningen tar en liten paus nu innan jag ska dammsuga :P behövs verkligen dammsugas gjorde ju inte de sist när jag tänkte de.. har iaf fixat med lite förvaring av bland annat allt till playstationet har varit så mkt saker till de överallt men nu ligger allt fint i en låda från ikea :) har även bytt plats på nattduksbordet så nu står de på hs sida och på min sida är de en stol, så inge mer resväska som bord dee niii ;D hah. nödlösningar kan ju vara rätt bra ibland ändå ;)



sen ska jag duscha och göra mig iordning, plus att jag måste springa till affären och köpa smör som har tagit slut idag! så nu ska jag fortsätta så jag blir klar någongång :)

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0