rock away


nu har jag nyss tagit ett varmt och härligt bad med massa skum :D mys! innan de har jag plockat och fixat lite i lägenheten, spelat guitar hero, käkat frukost och så lite tv såklart. . trevligt vaaa.

igår träffade jag ju som sagt malin och company :) följde med dom till maxihuset där dom shoppade lite sen följde jag med dom hem :) där blev de tv tittande, bus med liea, taco och film. en skoj dag blev de helt enkelt och vid halv 8 åkte jag hem och sprang till ica för att hämta det efterlängtade guitarherot som beställdes dagen innan nyår :P så de blev att spela när jag kom hem ;D men orkade inte så länge för jag var så trött eftersom jag vakande vid halv 9 på morgonen, så vid 11 blev de sängen :)


liea ligger och pratar med björnen :P


guitar hero III :D

nu ska jag blåsa håret sen kanske jag dammsuger eller spelar något?! hmmm..


puss.

Kommentarer
Postat av: cicci

Åh vad roligt med guitar Hero :D måste komma in nån kväll och spela med dig ;)

2009-01-09 @ 15:32:13
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0