oh yes

nu har jag äntligen diskat och tagit fram kantisarna från frysen så snart ska de ner i stekpannan och bli mumsiga :) disken gick bra väldigt mkt så de tog sin lilla tid men nu är jag nöjd med min insats. funderar på att småträna lite snart så jag blir av med lite energi de gör de ju lättare att somna då :) hitta även en film som jag såg kommit, den ska jag nog se senare ikväll när jag sett på andra avenyn och top model :) skönt att de finns något att se på tv idag.


har man inget annat att göra så har man inte ;) se så mkt disk jag diskat med yes!

puss.

Kommentarer
Postat av: cicci

jaaa hoppas jag med :)

2009-01-20 @ 22:40:51
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0