mat är ett måste

sitter och lyssnar på lite nostalgimusik på youtube :) rätt skoj faktsikt. men känner att hungern sakta smyger sig på så jag hoppas köttet tinat klart snart.. vad ska jag ha till då? pomme, klyftpotatis, ris? vad vad vad... beslutsångest :P men däremot vet jag vilken sås de blir, nämligen b-sås med vitlök ;D hittade den såsen igår när vi handlade och ni vet ju att jag älskar vitlök och en b-sås med vitlök måste ju ändå vara väldigt gott?!



nää gh kanske? lr nää jag sitter nog här en stund till!
puss.

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag saknart också! Men på fredag kör vi palace, kryssningspriten & mitt nya spel? :D

2009-01-26 @ 20:35:55
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0