hoppa hoppa lilla grodan

de är så himla tråkigt ute, de är tur att jag inte måste gå till affären idag för jag har verkligen ingen lust, har fått lite tips och idéer på vart jag kan gå promenader också men nää de lockar inte ett dugg idag faktiskt...

har duschat nu så man känner sig fräsch en sånhär måndag ;) blev inget fix och trix med johanna tyvärr hon har ajaj i ryggen :( <3 så jag ska väl fixa lite här hemma, möjligen hoppa lite hopprep (som jag börjat göra duktig här hemmat!) och laga mat såklart, ligger en ensam köttbit i frysen och väntar på mig, kanske skulle passa på och äta den :)

nää nu måste jag blåsa håret innan de står precis om jag inte vill!

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0