hemma från kryssningen


alla fulla och glada förutom linis <3
snodde den ;)

nu är jag hemma igen, kom ju hem igår från kryssningen och jag säger bara åååååh så jävla skoj! :D jag ångrar verkligen inte att jag åkte, är så himla nöjd med den, de var bra och roligt folk, roliga händelser, mkt sprit, lite sömn
osv osv. <3 tack mina underbara vänner och alla andra som bidrog med den roliga helgen <3

jag orkar inte skriva allt som hände för de hände så mkt känns de som men bäll har skrivit bra tycker jag så läs hennes blogg så får ni veta en del smaskigheter ;)



hoppas eran helg har varit lika bra som min :)

puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mm såååå sjukt skoj det var! Och man inser nästan bara mer & mer hur roligt det var ju mer man tänker på allt som hände :P Nu har jag skrivit om både fredagen & lördagen så nu är mitt minne helt slut ; )

2009-01-19 @ 21:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0