godkväll



jag blir lika stolt över mig själv varje gång jag gör en ordentlig måltid till mig själv titta bara här vad gott och ordentligt de ser ut :) pluspoäng till mig! nu snart måste jag bara ta tag i köket som jag skutit upp ett tag nu, men de gör jag nog efter lipstick jungle som börjar om ca 20 minuter :P

hoppas jag somnar tidigt idag eftersom jag ska upp vid halv 8 imorgon. för de första så ska de vara ventelationskontroll mellan 7.30-16.00 lr nått i massa hus så innan jag går och lägger mig ska jag ta bort alla blommor och sånt från fönsterna.. för de andra så kommer mamma vid 9 och hämtar mig så ska jag följa med henne till sjukhuset så hon slipper själv och efter de blir de ett besök hos syster :) så jag hoppas att dom hunnit vara hos mig innan jag kommer hem! orkar inte ta emot några som ska jobba i min lägenhet :P

hoppas ni har en mysig kväll!
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0