black

hej på er mina vänner.

idag är de tisdag och jag har fått för mig att jag ska börja spela sims igen, jaa vi får väl se hur de går :P älskade ju de förr iaf.

helgen har varit bra fredagen var lugn och på lördag förmiddag kom johanna hit och vi färgade håret på varandra :) fina blev vi båda :D sen blev de middag med tacopaj <3 och så gjorde jag mig iordning för att åka till sörping och träffa carolin, bella och sampan <3 skooj! i sörping var de förfest/"kalas" lr något och vid 10 åkte vi in till stan där vi gick till linda och danne en sväng för att hälla i oss resten av drickan, sen hugo där de var trevligt, en och annan konstig människa var de allt hah :P men annars trevligt, träffade ju cicci där också vettni :) sen fick jag skjuss hem, skönt! väl hemma åt jag rostat och gick och la mig :)

söndag tror jag de var lugnt också. just nu väntar jag på att guitarherot ska komma! trodde de skulle komma igår ju men nähäädåå :( ska bli skoj iaf när de kommer :P

och btw! partykryssning bokad 16-18 januari! wohoooo :D boka ni också! tror de blir baotaskoj :D

bilder från i lördags:


mitt hår ser svart ut :P


h och jag busade :)


bästa sampis och bäll :)


söta carolin och jag :)

puss.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Måste säga att du passar superbra i ditt mörka hår! :)

2009-01-06 @ 14:43:17
URL: http://pancaakes.blogg.se/
Postat av: cicci

det ser verkligen svart ut :O men jag tycker det är skitfint :)

2009-01-06 @ 18:13:48
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0