kalas, fest och dop

min helg har varit jättebra :) lite stressigt ibland men de gick ändå :)

började med en lugn och mysig fredag med min älskade, bakade bullar, åt god lövbiff och kikade på lets dance, varför åker aldrig kitty ut för?!

lördag var de dags för 20 års kalas och vi åkte skapligt för att hjälpa till att förbereda det eftersom de var hemma hos hs mamma :) vi dukade och gjorde fint och karin gjorde god mat kabanossygryta lr nått sånt hette de med pressad potatis och sallad :) vid 4 kom hs morfar, moster osv dit och de var jättetrevligt och till efterrätt blev de en mkt god tårta och te :) satt där ett tag tills de var dags att dra vidare linus, holgers kusin, var snäll och skjussade in oss till stan vi hämtade även upp joel.

hem fylla på sminket beställa taxi för att åka på 30 års fest. när vi kom dit var festen i full gång, holger hade nog väldigt skoj eftersom de var massa av hans lag där (pe, spelet han spelar :P) vi var där till ungefär 9 -halv 10 sen var de dags att gå till quebar där platser var reserverat för oss, de blev kareoke, biljard, dricka och dans. mkt roligt och vid 12 slaget sjöngs de för holger eftersom då blev han äntligen 20 år :) <3

efter de var de dags att gå vidare några gick hem och några gick till palace. vi hade tänkt gå till hugo men eftersom de regnade och var extremt lång kö så gick vi till max och fick mat av j och sen åkte vi hem. skönt! tog de lugnt hela kvällen eftersom de var en speciell dag på söndag.

nämligen lieas dop :) <3 klockan 1 var vi i borgs kyrka och tittade på när hon döptes. de var fint! jag läste även en dikt och jag tror jag klarade mig ganska bra, fick beröm av prästen efter iaf ;) hah. var även sånger vi sjöng och malin läste duktigt också och så var de ju tända ljus, själva döpningen och så välsignelse osv :) mkt fint och självklart blev jag lite tårögd ;)

sen var de smörgåstårta och presentöppning, massa fint fick liea så hon blev säkert glad tror jag :)

glömde säga att på söndagsmorgonen så väckte jag holger med sång, nyvärmda bullar och present :) stor är min pojke nu <3 GRATTIS min älskade <3
så på kvällen blev de massa mys och vi svullade lite chips för att fira också ;) idag åkte han tyvärr :(


min 20 åring <3
 
och sötaste liea <3

så har inte gjort mkt alls idag, ätit mat och fixat lite i hemmet. tråk! skulle tränat men blev inte så gört imorgon!

har ju läst mina vänners bloggar och alla är ju typ sjuka så krya på er mina vänner <3

puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt för i lördags

2009-02-09 @ 20:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0