snart såå

jag är helt slut i huvudet känns de som, ändå har det inte varit sååå ansträngande dag. mamma hämtade mig vid kvart i 1, då åkte vi omkring och handlade lite och sen vid 2 var de dags att hälsa på födelsedagsbarnet, lr barn och barn, men min syster som fyller 25 år idag! GRATTISpådig! hon fick finfin blomma (present får hon på festen) och vi fikade lite och lekte med liea :) hon pratar rätt mkt och gör roliga ljud, skoj! :P

efter fikat där åkte mamma och jag hem till mig och lagade kycklinglasagne tillsammans med 3 söta hundar, dom är så himla gosiga och pussiga :) mys juuu! vi åt oss jättemätta och inte nog med de efterrätt, semla, som jag inte åt på fettisdagen utan tog igen nu ;) räcker med en sen är jag trött påt!

2 av 3 bebisar <3



3dje bebisen <3


vi 7-halv 8 åkte hon hem och jag har varit seg sen dess och lite innan också.. har inte gjort så mkt ansträngade ska snart lägga mig i soffan och slappa sen blir de väl sänge, tror inte de är något bra på tv idag? kanske ska passa på och kolla på hsm3? hmm.. får se.

OCH imorgon händer de! holger kommer heeem <33333 ÄNTLIGEN! som jag längtat, hoppas de går fort dit :) tror han kommer vid 6 men hoppas på tidigare, då blir de mys!

ska väl försöka städa och mysa till de hemma lite innan bara för att :)




hejfrånmig! sola?
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0