hoho

hejsan!

dåligt här jag vet, men har haft för mig lite allt möjligt och ingeting ungefär. idag har jag tränat duktigt och på schemat står handla mat, diska och vika tvätt (som jag skjutit upp sen söndags)

holger kommer hem på fredag
och jag längtar massa, 2 nätter kvar bara :) hatar när de är extra långt han är borta! :(

sen sist har jag hunnit med att träffa pappa, mamma, malin, markus, liea, carolin, bella, sampan och lisa :)

jag har även:

ätit pizza, varit på otten (faktiskt väldigt skoj!), varit bakis, sovit hos pappa, förlorat i kort mot min syster, tvättat, slöat, kollat på melodifestivalen, myst med vännerna, tränat, handlat osv osv.. ja ni vet :)

vissa stunder har jag jättetråkigt andra lite roligare. just nu är mitt stora problem vad jag ska äta, ska nog gå till affären och se vad jag blir sugen på, är ju vrålhungrig så kommer nog bli de mesta!

jag och C innan malin och otten.


BTW ;D ny header, blev trött på de svartvita så gjorde bara en liten ändring, vet inte hur nöjd jag är men de duger :)

hoppas alla mår bra.
puss.

Kommentarer
Postat av: C

Hahah inte jag heller egentligen, men jag och Micke har börjat om.. vi har börjat nya liv om man säger så! ;) Nu jäklar! och ikväll SKA jag gå på spinning!weeey! lööööööööv JU! Ses på lördag va fia??<3

2009-02-26 @ 09:59:02
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0