finfin dag

nu är klockan 3 och dagen har gått på rätt bra, en försäljare väckte mig i morse, inte uppskattat! men han var trevlig och bad om ursäkt såå de fick väl duga..

frulle blev de macka, oboy och 2 ägg, mumsigt! skulle inviga min yougurt också men blev inte så så får göra de ikväll eller imorgonbitti :)

har även tagit fram köttfärs som ska stekas till tacosen som vi ska äta så mysigt ikväll :) ska snart gå och handla övriga ingredienser som vitlök, gurka och såntdär ni veet ;)

Idag! har jag även sökt ett jobb som jag verkligen verkligen verkligen skulle vilja ha! jag håller alla mina tummar, har ju till och med skrivit om mitt CV med en snyggare layout och lagt ner mkt tid på mitt personliga brev, SNÄLLA?!

hoppas ni får en jättemysig fredagkväll för de vet jag att jag kommer ha när bumbi äntligen kommer hem :) hoho!

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0