shine on

onsdag idag och veckans sista arbete är på ingång jobbar 17-22 :) precis som igår och förrgår fast började tidigare i måndags. skönt att få långhelg, inte för att jag jobbat så hårt sen jag kom hem från utlandet men ändå skönt med en mjuk start :)

igår tog jag en snabbis på stan och beställde min iphone, så nästa vecka borde den komma hem till mig. tycker ju om telefonen jag har nu också men var sugen på något nytt och så har den mycket i ett. så jag håller tummarna på att jag kommer vara nöjd med den!



imorgon är det ju nyårsafton, snart dags för ytterligare ett nytt år får se vad det har att erbjuda :) nyår ska iaf firas i viken tillsammans med dom bästa :) ska bli skoj! nyårslöfte? är inge bra på sånna men tror jag ska lova mig att ta körkort 2010! känns som ett bra löfte men vi får väl se!

nä nu ska jag hoppa på H och säga att han inte får sova i soffan längre!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0