stackars lilla pappa

igår var en solig dag och min pappas födelsedag :) han skulle komma hit vid 4 och sätta upp en hatthylla m.m men jag ringde till honom innan för jag skulle gratta honom då var hans mobil avstängd och en halvtimma senare ringde han mig så jag började sjunga för honom och var glad i telefonen och då svarade pappa ungefär hehe aa men jag är på sjukhuset :( i torsdagskväll blev pappa inlag på sjukhuset och jag blev jätteledsen :( han har inflammation i tarmfickorna så nu får han itne äta mat, han har dropp och sådär :( var och hälsade på honom igår på hans födelsedag och de var skönt att se honom men han var väldigt trött, och lilla papsen fick ont när han skrattade :( men han får nog komma hem på söndag <3 de är inget allvarligt men ändå läskigt att han ligger på sjukhuset :( min älskade pappa <3

ska åka till honom när han är hemma igen och krama om honom <3



Kommentarer
Postat av: Bella

usch då, det är klart man blir orolig. även om det inte är något livshotande så låter det ju läskigt med sjukhus :/ hoppas lilla pappsen blir bra snart!



pusspuss<3

2008-09-20 @ 17:49:29
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0