schleteen

nu är jag hemma från jobbet, helt slut är jag :P huh! meningen var att jag skulle åka och hälsa på pappa nu men han ligger kvar på intensiven och ska ligga där tills imorgon så får bli besök imorgon istället, även stadsbesöket får vänta tills imorgon eftersom h är hon kim nu.

ska nog äta lite lunch nu, men blir ju så hungrig av att jobba hårt :P imorgon är min kortaste dag på jobbet :D yäääääy. och på torsdag blir de extrajobb som linda ville ha med mig på,, meeer pengar.....

en annan sak, operationen gick bra!

tjjaaaa...

Kommentarer
Postat av: sammie

förlåt om jag är efterbliven men vad betyder schletten? :D

2011-01-13 @ 17:14:52
URL: http://sammiecarballo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0