monopol förlust

idag blev vi väckte av kim som ringde och hade gjort halkan plus att holgers morfar ringde samtidigt och ville bestämma dag vi ska äta lunch och allt detta vid halv 10 när vi sov :P men men efter ett tag kom kim iaf hit och drog upp oss, han hade ju varit snäll och handlat mjölk och yougurt till oss, så de blev oboy till frulle. sen blev de lite tv-tittande och annat så bestämde vi oss för att köra monopol, som jag inte kört på hundra år så de var skoj :D såklart vann jag inte... kim tog hem segern och jag fick nöja mig med brons.

nu har han åkt hem så jag och holger har gjort mat och ätit, de blev kyckling, pomme och vitlökssås :) mumma som vanligt. så nu är jag mätt och belåten. blir nog en tv kväll för mig för kim nr 2 och sebbe lr va han heter kommer förmodligen hit sen och ska nörda med holger så då blir de ingen dator för lille mig.. men jag klarar mig de är så tråkigt att de inte finns något skoj på tvn.. men kanske sätter igång en film också..



ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0