bowling och räkor

har precis gjort lite rensning på min msnlista är så trött på och ha massa kontakter som jag inte ens vet vilka de är osv. så dom tog jag bort..

iaf tänkte bara sammanfatta min helg lite kort:

Fredag: Lugn dag, lagade god mat med vitlök sen stack holger iväg för att dricka lite öl. Så jag åkte till henke där de var några stycken och förfestade eftersom dom skulle ut, var där i kanske högst en timma sen ringde holger och fråga om jag ville med och åka taxi till hugo där h och dom skulle bowla så jag följde med dom och kollade på, körde lite också. de var helt okej blev ju bjuden på en smirre, mums! sen gick vi upp till hugo och var lite sociala osv. jag hade inte så värst skoj plus att jag var nykter vilket inte heller kändes så skoj när man såg alla fulla och glada människor och skoj. men men, betalade ju inte inträde sååå. men vid 1tiden kände jag att jag ville hem så jag fick med mig holger så jag slapp gå själv, sen somnade vi till en film :)

Lördag: vart tog dagen vägen? gick upp runt 12 och sen var klockan helt plötsligt 6 ungefär, poff sa de.. men de blev en myskväll iaf holger och jag gjorde jättegoda räkmackor och myste framför sing a long  med tända ljus :) mys och väldigt gott! blev sängdags skapligt kikade på en film och sen sov jag :)

Söndag: jaa de vet ni ju redan, kalas som sagt och snart ska jag nog göra popcorn och mysa farmför tvn. ska nog se hitch som går ikväll klockan 9 på trean, den är ju faktiskt bra.


           












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0