ännu en dag

nu är jag äntilgen hemma igen, gick en bra jävla bit för att komma till rätt ställe var rädd att de skulle bli svårt att hitta men de gick galant var tom för tidig så jag stod utanför och vänta en stund så jag hann lugna ner mig var ju lite varm eftersom de var så himla varmt ute. de var jag inte beredd på.

iaf mötet gick rätt så bra pratade med en jättesnäll och rolig tjej :) sen kom en kille också som jag hälsade på som också verkade trevlig, allt gick bra fanns ju bara ett stort minus med mig men de visste jag ju redan... körkort. fan måste skaffa mig de! men vi får se om dom hör av sig iaf, skulle ju vara skoj :) hon skulle iaf kolla lite och se sa hon. så jag fortsätter att hålla tummarna.

efter de gick jag och holger och mötte kim och joel för att käka lite lunch, åt chickenkebab, de är så jävla gott! så nu är vi hemma jag sitter här och dom andra nördar i vardagsrummet, dom ska väl dra till sörping snart och köra lite poker vad jag fattade det som så blir nog ensam här ikväll men jag kommer nog på något att göra :)

två saker på min lista har jag iaf fixat idag, söka jobb och handla. resterande saker får vi se om jag orkar idag klockan är ju ändå halv 5, annars blir de nog imorgonförmiddag ska ni se.


Kommentarer
Postat av: cicci

nemen gud så kul hoppas det går bra då, men vart var du på mötet då?vad äre för jobb ? :D pusspåre

2008-09-03 @ 17:10:39
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: cc

haha men så roligt då :D nä det va inte dåligt ;)håller tummarna då :D puss

2008-09-03 @ 17:16:30
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0