you talkin to me

okej, lite dålig uppdatering här visst, men jag har inte haft någon lust eller ork att skriva då jag lidit av huvudvärk enda sen i fredags :/ de har bara vägrat gå över och de har varit jävligt jobbigt och haft konstant huvudvärk i 4 dagar :/ men nu är de över tror jag fick pandodil igår av jens och de verkar hjälpa. fick ju migräntabletter av kim i lördags men dom gjorde de bara värre kändes de som :S konstigt men men, de är över nu.

så jag kan berätta att fredagen var jättetrevligt med middag hos sampan och förfest, dock blev de inget davidssons för mig pga min huvudvärk jag klarade inte musiken och sånt kände jag tråkigt men sant. men jag hade trevligt tills klockan 12 iaf :) tack för en jättetrevlig kväll <3

sen har jag mest bara slappat, kim kom hit i lördags och åt taco med mig och h sen åkte dom till sörping och jag slappa vid tvn. söndags tror jag inget hände? såg på massa tv :P

igår var de också lugn, jag och holger lagade en maträtt som vi åt massa i dominikanska som hans pappa gjorde och de blev asgott! massa soja och nudlar och kyckling och grönsaker :D mmmmmm säger jag bara!

på kvällen åkte vi med jens till sörping en sväng och var hos kim, köpte korv på shell, åkte runt i bilen och sådär :) rätt segt men skönt att komma ut och iväg lite. sen blev de film forgetting sarah marshall, haha, så jävla rolig film :P efter de satt jag och h vid datorn till klockan 3 och laddade ner musik och hade skoj :P

såå nu vet ni vad jag har gjort för skoj dom här dagarna ;) inte så mkt alltså. . idag får vi se vad som händer.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Bella

såg du på det sen? hört något från eniro? :)

2008-10-22 @ 00:25:45
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0