trött och huvudvärk

nu har jag varit hemma från stan ett tag, usch vad det regnade när jag gick och de blåste massa när jag gick hem :/ men nu är jag inne i värmen igen :) gick iaf några rundor på stan med carolin och sampan och de blev en jättefin klänning för carolin, vi andra stod emot :P linda och danne var med en sväng också så hon handlade också klänning och skor :)

efter de blev de mat på chicken kebab, jag köpte bara cola eftersom jag åt de igår och kände att jag inte behövde äta de 2 dagar i rad fast de var lockande. ... sen blev de solning! dövarmt men skönt :) så nu börjar man kanske få lite lite lite färg iaf.

har huvudvärk nu som vanligt :/
hoppas jag slipper de imorgon, tråk med det ju..


klockan, tavlan och hatthyllan som åkte upp idag, plus mina kläder.
min kantarellmacka som blev min middag.

imorgon är det helg :)

Kommentarer
Postat av: Bella

TACK! <3. Gud va god mackan såg ut då :D ses imorgon!

2008-10-30 @ 21:58:19
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: Cicci

fina grejer och kläder :) MM vad god mackan såg uut alltså :D

2008-10-30 @ 23:07:40
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0