spindelcupen

gårdagen var jättemysig :) vi åkte och köpte godis som vi skulle ha till filmen och när vi kom in fick jag en inflyttingspresent :D så himla fina vänner jag har <3 fick 12 jättefina vinglas som jag är säker på kommer användas flitigt :D så tack så jättemkt sötnosar <3

sen var de dags att se på mirrors och efter en stund flyger carro och sampan up ur soffan och alla andra hänger med och blir livrädda. de var största äckliga spindeln som hamnat i min lilla soffa :S gud va rädda alla blev! så de blev spindelcup i ca 10 minuter, en kvart, tills vi fick tag på den och lina dödade den med ett skohorn :P de här var värre än filmen ju hah :P men bella lyckades ju få med liten del på film hahah så vi låter :P



vi fortsatte se på filmen som var bra, men en del saker tyckte jag dom kunde ta bort, för de blev lite för mkt men men överlag en bra film :) efter filmen blev de prat och mys och lite klipp som vi kikade på :)

tack för en jättemysig myskväll, hoppas på en snart igen <3

idag ska jag ner till mamma på ljusparty :) ska bli skoj så jag får ju träffa mamma två gånger den här veckan och inte nog med det idag är min mammas födelsedag <3 grattis världens bästa mamma <3


Kommentarer
Postat av: :)

Det blir ju snart en träff igen, som jag verkligen är laddad inför! :) Vi sex igen, middag, feeest med nya glarrena, halloween osv osv! Guud vad roligt det ska bli!!! <3

2008-10-12 @ 13:40:42
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: Johanna

hur söta är ni inte då<3 hahaha

2008-10-14 @ 15:57:59
Postat av: emma

haha du skulle sett spindeln ;) asstooor :P <3

2008-10-14 @ 16:12:19
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0