regniga söndag

godmorgon på er. de regnar här.

vaknade vid 9 idag, segt men skönt, gick upp runt 10 och nu har jag käkat frukost, h gick upp med mig men han har somnat i soffan idag :P

idag blir de lite diskning osv, h ska till sörping och jag tror inte jag ska med iaf. får bli lite alone time för mig istället.

ikväll är de gossip girl :) de ska jag seee! och one tree hill såklart ;)


matilda, carolin, dani, cecilia och jag

bjuder på en gammal bild, från visfestivalen för 2 år sen (tror jag) utanför mårtens gamla lägenhet :) <3 Carolin skickade lite bilder till mig igår, alltid skoj och kolla på gamla bilder ju :P

puss sålänge.

Kommentarer
Postat av: cecilia

åh vilken gammal bild :D känns as länge sen..fast det äre ju rätt länge sen :P vet i fan om ja sett den bilden nångång :O vems äre?

2008-10-05 @ 17:40:05
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0