papa fritas, typ

jag tror jag är inne i en pommeperiod, vill ha de jämt, så idag blir de pomme igen vi åt ju de igår också hoho ;)

nu är klockan fyra och jag är ganska så nyduschad, så nu är de matlagningsdags också med som sagt bla pomme :P och så vitlökssåsen från igår ;)

senare kommer ju som sagt mina älskade ska bli så mys! hoppas dom andra också vill se på mirrors för de vill jag den verkar ju bra, skulle ju se den för ett tag sen men blev aldrig så :P den verkar läskig och spännande så :D vi får hålla tummarna för att dom är suga på de också :)


dom här snyggingarna kommer plus carolin såklart :) ååh den där kvällen hade vi skoj hos bella <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kommer snart :) Och, jaag vill iaf gärna också se den filmen :D <3

2008-10-11 @ 18:01:25
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: ciccci

den kvällen var rolig du :D och riktigt roligt ikväll med ;) spiderman var ju läbbigaren filmen :D pusspåer<3

2008-10-12 @ 03:13:13
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0