onsdag

idag har jag sett satc filmen :) den var gooodiie, efter de blev de ett bad och sen har jag nog inte gjort så mkt mer. är mätt i magen nu iaf och ska snart springa bort till ica och köpa en mjölk :P

mamma köpte lite godis till mig på oktobermarknade som är i vika idag, mmm mums :) får se när jag får det bara :P

just de! pratade med johanna i telefonen idag :) åååh de var skoj, du verkar ha de underbart och snart ses vi igen ;)

imorgon ska jag ner till staden och beställa tid till klippning och färgning..

hoppas ni har en mysig kväll :)

puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättekul att prata ju! Så himla länge sen nu!! Snart kommer jag heeeeeeem!! Ses nästa vecka:) Puss påre!<3

2008-10-23 @ 17:26:09
Postat av: emma

hehe jaa :D ska bli jätteskoj att ses igen! puss <3

2008-10-23 @ 20:05:20
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0