he(l)t paj

idag har jag sökt jobb på 2 ställen :) duktigt av mig, de var bra jobbigt och vi får väl se vad de blir av de.. har inte så stor förhoppningar precis men men. bästa holger var ju snäll och följde med mig :) lite senare kom carolin och sampan och hälsa på en väldigt kort sväng, högst en halvtimma tror jag :/ inte så länge, trååkigt... eftersom man inte ses så ofta liksss..

förut sa jag till holger att jag ville baka och då kom han på perfa idén att göra paj :D så idag gör jag de för första gången, de blir tacopaj :) den är i ugnen nu så snart är den klar så ska vi se vad resultatet blir, hot or not?!

sen blir de tv klockan 8, ska jag se idol lr topmodel finalen? tror ju att de blir finalen hejjar ju på anya hon är så himla gullig och blir så himlans fin på bild! äre andra avenyn idag? ja isf får ajg väl se de på webtv seen helt enkelt.

nää nu måste jag kolla om pajen är klar, pajtajm! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0